Både reisebransjen som helhet, inkludert Berg-Hansen, er under oppbygging etter pandemien. I løpet av de siste årene har bransjen mistet mange medarbeidere, og det tar tid å bygge seg opp igjen til 2019-nivå. Berg-Hansen-sjefen sier at medarbeiderne er den viktigste ressursen hos selskapet.
– Det er ekstra gledelig å få denne annerkjennelsen fra kundene våre akkurat i år. Ketchup-effekten etter pandemien har vært mer utfordrende enn vi kunne forutse, og vi mottar ekstremt mange kundehenvendelser hver dag – samtidig som vi har mange nyansatte som fortsatt er under opplæring. Dette er krevende både for oss og for kundene som kanskje har glemt hva vi som reiseselskap har stått i.

– Jeg tror det er summen av mange elementer som bidrar til at vi går til topps i kåringen. Vi har erfarne rådgivere og prosjektledere som sikrer at kundene til enhver tid har en så lønnsom og optimal reisebyråavtale som mulig. Vi har svært kunnskapsrike medarbeidere som er tilgjengelig 24/7. Dette i kombinasjon med markedets beste selvbetjeningsverktøy tror jeg er suksesskriteriene, avslutter Villadsen.